„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

                             

                 

                

 

 

Obchodní podmínky

Provozovatel internetového obchodu www.unelinky.cz : Mgr. Jana Smolíková se sídlem Podlesí II 5609, 760 05 Zlín, IČO 72474815  (prodávající).

Provozovna: Zooshop U Nelinky, Na Honech I 5539, 760 05 Zlín.

Kupující: osoba, která po vybrání zboží na tomto internetovém obchodě vyplnila své údaje a odeslala objednávku. Okamžikem odeslání objednávky dává souhlas s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem.

Ochrana osobních údajů: Provozovatel se zaručuje, že údaje poskytnuté při prodeji zboží přes internetový obchod tj. jméno, příjmení, název společnosti, adresu, e-mail a telefonní číslo jakož i další údaje, v souladu se z.č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací, neposkytne třetím osobám. Tyto údaje jsou výhradně pro naši potřebu. Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů

Objednávka: její vytvoření a odeslání je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení. Přijatá objednávka se stává pro obě strany závaznou momentem potvrzení ze strany prodávajícího. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých povinných údajů a náležitostí formuláře.

Kupující, který odmítne převzít zásilku, tak odstupuje od smlouvy a prodávajícímu vzniká právní nárok na náhradu veškerých nákladů spojených s opatřením a distribucí objednaného zboží a tuto náhradu bude po kupujícím vymáhat.

Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy se řídí těmito podmínkami. Kupující zboží zašle na své náklady prodávajícímu. Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti, a toto snížení hodnoty je prodávající oprávněn odečíst od vrácené částky.

Cena: je uvedena včetně DPH. Platná cena je uvedená na internetovém obchodě v okamžiku odeslání objednávky.

Dodání zboží: objednané zboží je možné odebrat:

  • zdarma na našem obchodě U Nelinky, Na Honech I 5539, Zlín
  • prostřednictvím České pošty za cenu 99 Kč.

Platba: objednané zboží je možno zaplatit:

  • hotově nebo kartou na naší prodejně
  • bankovním převodem před dodáním zboží – zdarma
  • dobírkou při dodání zboží – 30 Kč.

Záruka, reklamace: na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců, která začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, dle platných právních předpisů. Reklamace zboží se vyřizují dle Reklamačního řádu zveřejněného na těchto internetových stránkách.

 

Reklamační řád

Záruční doba: začíná běžet převzetím zboží zákazníkem a trvá 24 měsíců (pouze pro spotřebitele), pokud není u popisu zboží uvedeno jinak. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Pokud zákazník nakupuje zboží jako podnikatel (na IČO), není záruka stanovena občanským zákoníkem, ale dodavatelem zboží našemu internetovému obchodu.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Záruční list: pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.

Reklamace: pokud se u zakoupeného zboží v průběhu záruční doby objeví vada, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má zákazník v záruční době právo na reklamaci zboží. Reklamaci zákazník uplatňuje přímo u provozovatele tohoto internetového obchodu, nejlépe na prodejně U Nelinky, Na Honech I 5539, Zlín. Provozovatel neručí za případné mechanické poškození zboží při jeho zaslání.

Vyřízení reklamace: provozovatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a poté vyrozumí zákazníka o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

 
 
 
 
TOPlist